دروغ های پارازیتی در خدمت آبرو فروشان!

خدا و خلق اش شاهد هستند که بنده کمترین به عنوان کسی که سال های زیادی از عمرش را در رشته داروسازی و بعد از آن در بطن حوادث وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذرانده از عملکرد هیچ وزیر بهداشتی دست کم در 15 سال گذشته رضایت نداشته ام. اما قطعا این موضوع نباید موجب شود در برخورد با کارنامه کاری همکارانی که حکم استادی به گردن ما دارند و یک تنه با انواع مافیاهای سربرآورده در مجموعه این دستگاه پولساز دست به یقه شده اند، خدا را فراموش کنیم.

فراموشی خدا در عرصه امروز سیاست جهان اتفاقا مد روز است اما جهان سرمایه داری را چه به اخلاقیات! درد ما از همکاران خدانشناس رسانه ای و بعضا سیاستمدارانی است که با چراغ در اندیشخانه اذهان عموم به شغل شریف دزدی مشغولند و تخم تشویش می کارند بی توجه به عاقبت شوم روز برداشت محصول که ظهورش حتمی است!

وحید دستجردی را بخواهم نقد کنم تا صبح باید بنویسم همان طور که لنکرانی را برای مبارزه با مافیای قدرت و ثروت پر توان نیافتم اما... دستجردی در عرصه مبارزه با دروغ "مردانه" ایستاد و اکنون روزنامه 7 صبح که مستقیم از جیب بیت المال ارتزاق می کند حق دارد برای انتقام گیری "خدانشناسی" اش را در قضیه سقط و پارازیت آشکارا فریاد کند.

اصل ماجرا این است که روزنامه دولتی و اتفاقا زرد 7 صبح در یک عملیات انتحاری تیتر یک اش را به یک محقق ناشناس اجاره داده است تا از قول او مدعی شود "بچه دار شدن در تهران به علت آلودگی هوا و پارازیت دشوار شده و اتفاقا سقط هم به همین جهت 30% افزایش یافته است!"

دست پروده های بنگاه دروغ پراکنی انگلیس انگار این بار دست از سر دکتر دروغ پرداز دولت اصلاحات بانو ابتکار برداشته اند و آویزان "منابع آگاه"  و بی نام و نشان جریان انحرافی شده اند تا انتقام ایستادگی دکتر وحید دستجردی در اثبات علمی قضیه بی خطری امواج الکترومغناطیس در بازه های استاندارد و بی تاثیری آن بر سقط و سرطان و نازائی و ناباروری و میگرن و غیره را بگیرند.

اتفاقا معصومه ابتکار نیز چند روز پیش اعلام کرده بود ما به شدت بابت" اعلام عوارض پارازیت" تحت فشار هستیم. خوب خانم دکتر! برای ما روشن بفرمایید در آن به اصطلاح دانشگاهی که به شما یا منبع دروغگوی روزنامه 7 صبح مدرک پزشکی اعطا کرده اموزش ندادند که برای هر ادعای علمی باید اسناد و مدارکی امتحان شده و متقن رو کنید؟ غیر از این است که مثلا در انگلیس اگر فردی با تخصص جنابعالی چنین ادعایی کند ابتدا از او بازخواست می شود و در صورت نداشتن مدارکی که در دادگاه قابل استناد باشد به علت خبر دادن بی پایه و اساس از در پیش بودن "سونامی سرطان" در حالی که روپوش مخصوص بیماران روانی به او پوشانده اند به تیمارستان منتقل خواهد شد؟

اینجا قطعا کسی قصد ندارد جنابعالی را شریک جرائم امنیتی همسرتان به عنوان رابط مالی بی بی سی فارسی در ایران معرفی کند که اکنون در حال طی دوران محکومیت شان هستند، اما فی الواقع مانده ایم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟

درست است اینجا جهان سوم است اما باور کنید در آفریقا هم دولت وجود دارد و نمی شود به مردم کیلو کیلو دروغ به نام "علم من درآوردی" با منشاء لدنی تحویل داد!

رسانه ها و مجامع علمی کشور بیش از 60 روز به همه مدعیان تاثیر امواج الکترومغناطیس - در بازه های تعیین شده توسط مجامع بین المللی مثل WHO - بر میزان بروز سقط و سرطان و سایر بیماری های ادعایی فرصت دادند تا مدارک و مستندات علمی تان را رو کنید. شرمنده شدیم وقتی بی بی سی فارسی به جهت  پرهیز از قرار گرفتن در جایگاه دروغگویی، از بحث ارتباط پارازیت با انواع بیماری ها شانه خالی کرد و آبرو و حیثیت نداشته اش را مهم تر از "دروغ پارازیت" تشخیص داد. دشمن به 7 صبح و تابناک و عصر ایران و ابتکار چه دستخوشی پیشنهاد کرده که بابت پیگیری خط خبری دروغش حاضر به فداکاری تا خرج آخرین سکه اعتبار و آبرویشان شده اند؟ این معمایی است که مدعیان چنین دروغ های بزرگ و شاخداری باید در محضر ملت و قانون به آن پاسخ دهند.

توصیه ما به همه عوامل کهنه کار شبکه ضاله بهائیان صهیونیست در داخل کشور این است که عرصه آلوده سیاست را با کثافت پیشگی پزشکی بیش از این به نجاست نکشانند. دستجردی هر چه بود "دروغگو" نبود و این قطعا افتخاری بس بزرگ است! ظهور دستجردی در این عرصه به ملت ثابت کرد "جوانمردی" و "نان به نرخ حق خوری" همیشه خواهان دارد حتی در دورانی که برخی به نام سیاست آبرو خرج می کنند، دین فروشی می کنند تا حقیقت را لکه دار کنند.

منبع:سایرن

نظرات 2 + ارسال نظر
عمارنامه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.ammarname.ir/

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/17312
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

عمارنامه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ http://ammarname.ir

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://ammarname.ir/link/17312
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد