اطلاعات مهم خود را به این نرم افزار بسپارید + دانلـــود

شما با استفاده از یک رابط گرافیکی، به راحتی می توانید با چند گام ساده از داده های خود بکاپ گرفته و در صورت بروز هر گونه مشکلی با صرف زمانی کم داده های خود را بازگردانید. این برنامه به گونه ای طراحی شده تا شما به آسانی از آن استفاده کرده و از داده های خود با ویژگی های بکاپ و ... محافظت کنید.

قسمت های مختلف برنامه:

Full Windows 7 Integration: این برنامه به کمک ویندوز 7 بهترین حفاظت از داده های شما را ارائه کرده است. از اثرات این همکاری به این موارد می توان اشاره کرد :ایجاد Back-up و Restore گسترده و بهتر در Control Panel ویندوز 7 ، توانایی مشاهده فایل ها در بازیابی های فبلی یا شماره ورژن های آنها در منوی Context ، بکاپ گیری و بازیابی کتابخانه های ویندوز ، قابلیت بکاپ گیری از خود برنامه

Graphical User Interface: طراحی مجدد رابط گرافیکی و user-friendly شامل ویژگی های جدید مانند Drag & Drop برای هدایت ها و دسترسی های سریع تر ، پیکربندی سیستم توسط یک کلیک و انتخاب بهترین تنظیمات برای بکاپ و بازیابی بهتر و متناسب با نیازهای شما.

USB 3.0 support: اگر مادربرد شما از USB Port 3 استفاده می کند این برنامه توانایی انتقال و بکاپ گیری از فایل ها و انجام پروسه ها را با سرعتی بسیار بالا را برای شما فراهم می سازد.

ویژگی های نرم افزار:

Imaging : از سیستم شما با استفاده از تکنولوژی های ایمیج گیری، بکاپ گرفته و بازیابی سیستم عامل و برنامه های شما را بدون Install دوباره تضمین می کند.

File Backup : از فایل ها و پوشه ها یا دسته فایل ها به طور جداگانه ای بکاپ می گیرد.

Acronis® Startup Recovery Manager : سیستم شما را بازیابی و بوت می کند . حتی اگر سیستم عامل شما دچار مشکل شده باشد با انتخاب کلید F11 این پروسه را شروع می کند.

Acronis Secure Zone: امنیت پارتیشنی که شما برای ذخیره فایل بکاپ خود انتخاب کرده اید را تضمین کرده و سیستم شما را حتی اگر سیستم عامل آن خراب شده باشد با استفاده از همان پارتیشن بازیابی می کند.

ü Image Encryption with Advanced Encryption Standard (AES): فایل های بکاپ شما را توسط ابزار امنیتی استاندارد 128 به طول ، 192 و 256 بیت، رمزگذاری می کند.

Windows-style Interface : یک رابط کاربری شیک و زیبا برای اجرای این نرم افزار در سیستم عامل های XP، Vistaو Sevenطراحی شده است.

Clone Disk : از تمام هارد خود بکاپ بگیرید و آن را در کامپیوتر دیگری بدون اینکه روی آن سیستم عامل نصب کنید جایگزین کنید و در نتیجه در زمان صرفه جویی کنید.

One-Click Protection : فقط با یک کلیک از برنامه ها و سیستم خودBack-up بگیرید.

Virtual Hard Disk Support : ایمیج و بکاپ آکرونیس با فرمت (.tib) را به فایل مجازی هارد با فرمت (.vhd) تبدیل کنید و برعکس. سازگار با بکاپ ویندوز 7

Dynamic Disks and GPT Support : با استفاده از بسته Acronis True Image Home 2011 Plus به این قابلیت نیز دسترسی خواهید داشت.

و ...

این نرم افزار برنده برنده جایزه بهترین نرم افزار بکاپ گیری و بازگرداندن نسخه پشتیبان شده است.
 
 
برای دانلود Acronis True Image Home 2011 14.0.0 Build 6696 Final با حجم 159 MB بر روی لینک های زیر  کلیک کنید.
 
 
 
نکات ضروری پیش از نصب:

- قبل از نصب برنامه اینترنت را قطع نمایید.

- این برنامه بر روی سیستم های 32 و 64 بیتی قابل نصب است.

- این برنامه روی ویندوز XP و ویندوز 7 قابل نصب است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات 2 + ارسال نظر
ماندانا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://rayan.rej.ir

سلام اگر دنبال پروکسی پرسرعت میگردی (با حل مشکل بازنکردن سایت فیسبوک) به سایت ما یه سری بزن (تضمین بازکردن تمامی صفحات فیلتر شده با سرعت عالی) 9 سرور قدرتمند از 6 کشور برتر دنیا و بهترین دیتا سنترهای جهان با قیمت فوق العاده مناسب و پشتیبانی 24 ساعته ازطریق ایمیل ، تیکت ، یاهو ، اسکایپ ، وایبر ، oovoo , nimbuzz , sms و ... امکان پرداخت آنلاین و یا تعویض با کارت شارژ ایرانسل کیفیت کاملا تضمینی قابل اجرا بر روی تمام گوشی های موبایل اندروید و محصولات شرکت اپل ( آیفون ، آیپاد ، آیپد ، مک و...) سازگار با تمامی ارتباطات اینترنتی مانند : GPRS , 3G , EDGE , ADSL , WIMAX , Irancell , mobinet , shatell , pars online , MCI و.... فقط کافیه به سایت ما سر بزنی تحویل آنی www.rayan.rej.ir

عمارنامه دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.ammarname.ir

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/19625
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد